Servicepunt / dealer worden?

Wat is een 123bezorgfiets.nl servicepunt?
Als servicepunt van 123bezorgfiets.nl ontvangt u klanten van Ebike Delivery NL en van 123bezorgfiets.nl, die naar u worden doorgestuurd voor reparatie en/of onderhoud. In overleg is er een afspraak te maken dat u de nieuw bestelde fiets bij klant aflevert, voordeel voor u is dat je meteen een 1e contact moment hebt met klant. En u ontvangt van ons een provisie voor de levering. Als servicepunt krijgt u contact met nieuwe, veelal zakelijke, klanten!

Wat vragen wij van u?
Als servicepunt dient u te beschikken over een mobiele werkplaats (fietsenmaker aan huis) en/of een vaste en volledig ingerichte werkplaats en kennis van fietsreparatie op het niveau van E-bike Specialist en bied de mogelijkheid voor haal en breng service. 
De bereidheid tot service verlening s'avonds en in het weekend (is een pré).

Als we een lead doorsturen is het belangrijk die z.s.m. op te volgen door een afspraak te maken.

Voorwaarden
Als servicepunt rekent u onze contract klanten niet zelf af. Maar declareert u deze in overleg bij 123bezorgfiets.nl. Wij vergoeden vervolgens uw arbeidstijd en gebruikte onderdelen tegen gemiddeld reparatie uurtarief.

Klanten die de fiets zelf hebben aangeschaft regelt uw zelf de betaling, m.u.v. garantie reparaties.

U wordt servicepunt voor bepaalde tijd. Voor het 123bezorgfiets.nl servicepunt wordt een schriftelijke deelname-overeenkomst opgemaakt.

Wat bieden wij uw?:

 

Wij selecteren onze Servicepunten op basis van kwaliteit van de dienstverlening, locatie en duurzame visie.

U wilt graag een gesprek voor de mogelijkheden binnen uw bedrijf of organtisatie?
Neem contact op voor het maken van een afspraak, wij staan u graag te woord.

Vul het contactformulier in voor meer informatie.